Meest gestelde vragen

Heb je vragen, wil je meer informatie of zoek je naar een persoonlijk advies? Wij komen graag in contact met je. Of bekijk de meest gestelde vragen hieronder.


Meest gestelde vragen

Wat zijn de kosten van een proefsessie?

De kosten van een proefsessie is afhankelijk van de grootte van je team. Maar je kunt al tegen geringe kosten een stoelmassage uitproberen. Nog mooier: je zit nergens aan vast. Wel zo handig toch? Op deze manier kom je er achter of de activiteit goed aansluit op jouw team. Vraag daarom snel een proefmassage aan.

Twijfel je nog? Wij komen graag in contact om al je vragen te beantwoorden. 

Zit ik er lang aan vast?

Dat bepaal jezelf. De kosten zijn alleen lager bij een jaarprogramma. De keuze is aan jou. Een jaarprogramma heeft trouwens een aantal voordelen:

Voordeel 1: Met jaar programma’s bereik je als klant de beste resultaten

Doordat er genoeg tijd is om in detail te werken kunnen we samen opzoek gaan naar het beste resultaat en hebben we samen alle tijd en mogelijkheden om naar de juiste oplossing te zoeken.

Voordeel 2: Jaarprogramma’s geven stabiliteit en voorspelbaarheid aan je bedrijf.

Je kunt namelijk van jaar tot jaar makkelijker indelen, met voldoende vrijheid en aanpassingstijd.

Voordeel 3: Verder is een jaarprogramma ook veel voordeliger vergeleken met een eenmalige afnamen

Je kunt namelijk van jaar tot jaar makkelijker indelen, met voldoende vrijheid en aanpassingstijd.

Kan ik tussendoor wijzigen in het aanbod?

Absoluut! Wij kijken continue wat het beste past bij je medewerkers. 

Wat als er geen gebruik van gemaakt gaat worden?

Net zo makkelijk je bij ons kunt opschalen, kun je ook bij ons afschalen. Dat kun je helemaal zelf, maar we denken ook graag met je mee.

Wie is verantwoordelijk voor promotie/communicatie?

Wij helpen in voorbeeldcommunicatie en planning. Denk bijv. ook aan poster, flyers etc. Voor ons geen probleem. Jij hebt immers nog 101 andere taken.

Hoe regel ik de planning/inschrijvingen?

Daar helpen wij mee. Je ontvangt van ons een planning. Dit kan een fysieke planning zijn of een online inschrijf systeem. 

Heb ik voldoende input om het MT te overtuigen?

Dit is aan jou. Maar uiteraard kun je ons vragen directiestukken aan te leveren om je MT mee te krijgen.

Heb ik voldoende ruimte in mijn WKR?

Met de werkkostenregeling (WKR) kun je als organisatie een gedeelte van het fiscale loon onbelast besteden. Het nadeel van het gebruiken van de WKR is dat de werkkostenregeling beperkt is waardoor andere activiteiten hier niet meer binnen passen. Bedrijven die medewerkers met regelmaat vitaliteitsactiviteiten zoals stoelmassages aanbieden adviseren wij dan ook om de massages op te nemen in het arbo-plan waardoor het forfait van de werkkostenregeling ongemoeid blijft. En het dus niet onder de WKR regeling valt.

Heb je een vraag?

Stuur een  Whatsapp bericht of bel ons op: 
085 - 303 81 94 of mail: info@defittemedewerker.nl

Meer dan 500 bedrijven gingen je al voor.
Vraag een gratis offerte aan.

Heb je een vraag?

Stuur een  Whatsapp bericht of bel ons op: 085 - 303 81 94 of mail: info@defittemedewerker.nl

Meer dan 300 bedrijven gingen je al voor. Vraag een gratis offerte aan.