Specialist: met een glimlach naar het werk

De Fitte Medewerker zorgt ervoor dat iedereen met een glimlach naar het werk gaat. Dit doen we door bij bedrijven vitaliteitsactiviteiten te organiseren rondom de thema’s: mentale gezondheid, werkdruk/stress verlagen en teambuilding. We werken graag samen met partners die dezelfde passie voor vitaliteit hebben.

Zie jij het ook zitten om samen met ons ambities waar te maken en samen door te groeien? 

Aanmelden specialist

Deel jij onze passie voor vitaliteit en wil jij deel uitmaken van een groep enthousiaste gezondheidsprofessionals? Laat je gegevens achter via ons inschrijfformulier en wij nemen zo snel mogelijk contact met je op!

Inloggen specialist

Mede dankzij jullie input hebben we een passend systeem kunnen bouwen. Nog onwijs bedankt daarvoor. Laten we er samen een succes van maken en bouwen aan de toekomst. 

Meest gestelde vragen

Hoe kan ik voor de eerste keer inloggen?

Als je al bekend bent bij ons, dan kun je inloggen en 'wachtwoord vergeten' kiezen met het bij ons bekende e-mailadres. Hierna kun je een wachtwoord kiezen. 

Als je nieuw bent en wilt je graag bij ons aanmelden, dan kun je je zelf inschrijven.

Welke onkosten kan ik declareren?

Voor gemaakte reiskosten mag je 0,21 cent per kilometer exclusief btw declareren. Eventuele parkeerkosten worden ook vergoed.

Kan ik zelf specialisaties toevoegen?

Nee, niet via het systeem. Dit heeft te maken met de opdrachten die je te zien krijgt wanneer je een bepaalde specialisatie hebt. Je kunt je wel nieuwe specialisaties doorgeven aan ons.

Hoe vaak worden er nieuwe opdrachten gepubliceerd?

Er is geen vast moment. Nieuwe opdrachten zullen we online zetten zodra we deze binnen krijgen.

Wie veel inlogt heeft ook de meeste kans op werk, of zie ik dat verkeerd?

Hoe vaker je inlogt, hoe eerder jij nieuwe opdrachten ziet staan. We hebben er bewust voor gekozen geen mail te sturen wanneer er nieuwe opdrachten gepubliceerd worden, omdat er dan een overload aan mails binnenkomt bij iedereen.
Bij het publiceren van een opdracht kunnen wij freelancers selecteren waarvan wij graag reactie krijgen, die ontvangen dan een extra mail. 

Als ik heb gereageerd op een opdracht dan blijft hij open staan met een geel klokje. Hoe zit dat?

Een geel klokje betekent dat je hebt gereageerd op een opdracht, maar dat die nog niet bevestigd is. Zodra je reactie is bevestigd, ontvang je een bevestigingsmail.

Een opdracht blijft open zolang er niemand geaccepteerd is. Je ontvangst een bevestigingsmail wanneer jij de opdracht krijgt. Als de opdracht naar iemand anders gaat, ontvang je daar ook een mail over. 

Word ik gelijk ingepland of vindt er eerst een screening plaats en hoe gaat dat in zijn werk?

Er zijn drie opties:

1. Je reageert op een openstaande opdracht waar je interesse in hebt.
In dit geval sta jij niet gelijk ingepland, maar moeten wij jouw reactie eerst accepteren.

2. Wij nodigen jou uit voor een opdracht
Als wij graag willen dat jij de opdracht werkt, kunnen wij jou uitnodigen. Als jij die uitnodiging accepteert, word je ingepland.

3. Wij plannen jou direct in voor een opdracht
Als wij vooraf al weten dat jij gaat werken, plannen wij jou in. Je bent dan gelijk ingepland.

Waar wordt er op geselecteerd?

  • Afstand naar het bedrijf (duurzaamheid vinden we heel belangrijk)
  • Match met bedrijf (blijft een inschatting)
  • Sommige bedrijven willen liever een man/vrouw (maar dan zetten we het erbij)
  • Prijs
  • We proberen naar redelijkheid de opdrachten te verdelen

Hoe lang duurt het voordat jullie een opdracht toekennen?

Wij zullen twee keer per week opdrachten gaan toekennen. Met uitzondering van last-minute opdrachten, die worden z.s.m. toegekend.

Wat is het nut van communicatie voorkeuren?

Op dit moment is de enige vorm van communicatie de mail. Dit kan niet uitgezet worden, omdat je anders geen informatie meer ontvangt. Wanneer er meer vormen van communicatie komen, kan je hier je voorkeur aangeven.

Hoe kan ik jullie een factuur sturen?

Tot 1 oktober 2023
Voor opdrachten tot 1 oktober heb je de keuze zelf een factuur te mailen of het systeem de factuur te laten genereren. Je kunt je keuze aanpassen onder het kopje bedrijfsgegevens.

Factuur kun je sturen naar info@defittemedewerker.nl:
De Fitte Medewerker
Spinnekop 2
1444 GN Purmerend

Vanaf 1 oktober 2023
Voor opdrachten vanaf 1 oktober 2023 is het niet meer mogelijk ons een factuur te sturen. Vanaf dit moment genereert het systeem de factuur. Handig hé!

Hoe snel krijg ik betaald?

Twee keer per maand (rond de 15e en de 30e van de maand). Mocht je meerdere opdrachten per maand doen, dan één keer per maand (rond de 30e).

Kan ik een declaratie wijzigen?

Jazeker! Je kunt in je declaratieoverzicht je declaratie aanpassen als deze nog niet is verwerkt door ons. Voor wijzigingen ga je naar het ‘pen’ icoon. Als er een ‘slotje’ zichtbaar is, dan is de declaratie al verwerkt en kan je deze niet meer wijzigen. Neem dan contact met ons op.

Ik maak geen gebruik meer van de KOR en nu?

Geef ons tijdig door wanneer je niet meer in de KOR (kleine ondernemersregeling) valt, want dan passen wij het BTW tarief voor je aan.

Heb je een vraag?

Stuur een  Whatsapp bericht of bel ons op: 
085 - 303 81 94 of mail: info@defittemedewerker.nl

Meer dan 500 bedrijven gingen je al voor.
Vraag een gratis offerte aan.

Heb je een vraag?

Stuur een  Whatsapp bericht of bel ons op: 085 - 303 81 94 of mail: info@defittemedewerker.nl

Meer dan 300 bedrijven gingen je al voor. Vraag een gratis offerte aan.